#57 Whitney G. Williams - seria Domniemanie Niewinności, tom II "Niewinna "



Autor: Whitney G. Williams
Tytuł: "Niewinna "
Tytuł oryginału: "Reasonable Doubt Volume 2"
Tłumaczenie: Ryszard Oślizło
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece 
Ilość stron: 119
Gatunek: literatura obyczajowa i romans / erotyk


" Nigdy nie trawiłem bzdur, niezależnie od tego, kto mi je serwował..."

Aubrey zdaje sobie sprawę, że złamała jedyną zasadę, którą wiernie wyznawał Andrew, ale nie miała pojęcia, że teraz będzie dla niego pracować i w dodatku on będzie jej opiekunem praktyk, którego musi oglądać codziennie. 
Dziewczyna ma jednak w sobie coś tajemniczego co tak uparcie przyciąga prawnika mimo konsekwencji. 
Bohater mimo kłamstwa stara się dopuścić do siebie dziewczynę, ale ukrywa jedną ważną sferę swojego życia. A mowa tu o przeszłości, która po 6 latach bez ostrzeżenia zaczyna wypływać na wierzch, mącąc porządnie w bieżących wydarzeniach. 


"Musiałem odejść jak najszybciej, aby znów wszystkiego nie spieprzyć i nie ryzykować, że moje serce znów zostanie złamane."



Kolejny tom gorących perypetii naszych niepewnych bohaterów. On chce jej, ale gdy ona się zbliża on ją odtrąca. Przeszłość to jego czuły punkt, którego nie ma zamiaru przed nikim ujawniać. Ba, on sam chciałby o nim zapomnieć, szkoda tylko, że życie to nie koncert życzeń i właśnie, gdy najmniej czegoś chcemy to nas spotyka. Intrygująca i mroczna przeszłość dopada naszych bohaterów coraz bardziej. Nadchodzi niepewność i niedomówienia, a między tym gorące spotkania. 

To co podoba mi się w Aubrey, a o czym nie wspomniałam przy okazji recenzji pierwszego tomu to jej dążenie do celu. Bowiem bohaterka kocha balet, marzy o karierze w tej dziecinie i uparcie mimo przeciwności rodziców prze naprzód. 

O Andrew mogę dodać tylko tyle, że cholernie intryguje mnie co się stało te 6 lat temu, że tak złamało to tego faceta. I nie dziwie się naszej stażystce, że stara się przebić mur, wybudowany wokół niego.

Całość nadal pełna seksu i wulgarnych treści. Dzieje się za to więcej jeśli chodzi o prawdę z przeszłości. Coraz więcej faktów wychodzi na jaw, ale książka urywa się w takim momencie, że ja nie wiem jak dotrwam do czerwca ( chyba wtedy wypada premiera finalnego tomu ).


" W tej chwili jeszcze tego nie wiem, ale za kilka miesięcy moje życie potoczy się w tak nieoczekiwany sposób, że pożałuję, że się urodziłem."



Podsumowując i tę część powiem, że nadal jestem w pełni usatysfakcjonowana. Nie oczekiwałam jakichś wielkich zmian w kierunku ambicji treści. Dostałam rozrywkę w postaci zabawnych i niezdecydowanych bohaterów i więcej światła na przeszłość i fakty z niej wynikające. Sporo seksu i jeszcze więcej seksu.  Ale nie wiem jak można kończyć książkę w takich momentach i skazać czytelnika na oczekiwanie przez kilka miesięcy. Ja już nie mogę się doczekać jak skończy się ta trylogia i jestem jej cholernie ciekawa. Polecam, jeśli spodobał Wam się pierwszy tom, a jeśli go ni czytaliście zapraszam na moją recenzję pierwszej części.

Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu Kobiece


Komentarze

  1. Ja podziękuję, po Turbulencji mam niesmak do tej autorki.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem kilka razy erotyków ale niezbyt przypadł mi do gustu ten gatunek dlatego też podziękuję za tę propozycję.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się skuszę. Mam ochotę na tę serię :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa co zdarzy się dalej z bohaterami, a wątek baletu uwielbiam, tam widać prawdziwą Aubrey, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O Odynie! Znów te nieszczęsne książki :/ podziękuję, ale mam nadzieję, że przy następnej będziesz się równie dobrze bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeee to raczej nie dla mnie, ale może kiedyś, gdy przyjdzie mi ochota na jakiś erotyk ;)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze reagowałam, a jednak od czasu do czasu sięgam hah :)

      Usuń
  7. Zupełnie nie przekonują mnie takie klimaty książkowe, ale fantastycznie, że każdy w literaturze znajdzie coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i nie jestem jakoś specjalnie zainteresowana co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie... Raz mi się zdarzyło przeczytać coś koło erotyko-romansu i byłam tak zniesmaczona poziomem językowym, że teraz mam wstręt do tego gatunku. No i te wydumane problemy życiowe bohaterów jak z wakacyjnej, amerykańskiej komedii romantycznej z oklepanymi kliszami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałąm pierwszą z tych książek i jestem przerażona. Jest to chyba jedna z najgorszych książek jakie ostatnimi czasy czytałam :(

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/szpilki-za-milion-izabela-szylko.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wyrosła konkurencja dla Greya :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam i przyznaję, że to miła i szybka lektura na jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przeczytam, nie mam czasu ani chęci na te dwie lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, nie przyciąga mnie sposób pisania tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie czytałam, ale są tak króciutkie, że chętnie się za nie wezmę w wolniejszym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#64 Patricia Gibney - seria Lottie Parker tom 1 " Zaginieni "

#49 John Flanagan - "Zwiadowcy, tom 1 - Ruiny Gorlanu"