#mieszkająca_rzuca_literami_1 - STOS HAŃBY

Witajcie,
dziś będzie coś troszkę innego niż kolejna recenzja, ale nadal temat ściśle powiązany z tematyką książek.

Chciałabym Wam przedstawić mój stos Hańby inaczej mówiąc książki, które mam na półce już od jakiegoś czasu, ale nadal są nieprzeczytane, będzie to CZĘŚĆ I - serie. 


1. Leigh Bardugo seria Grisza oraz Szóstka Wron




 Historia tych książek stojących na mojej półce jest taka, że "Szóstkę Wron" część pierwszą wygrałam w konkursie, więc dokupiłam kolejną część. Ale wyczytałam gdzieś w międzyczasie, że warto najpierw zapoznać się z wcześniejszą trylogią tej autorki. I tak zagościła i ona u mnie na stosie :D 

2. Kolejna seria, która pięknie się prezentuje na mojej półce to "The Ravel Cycle" Maggie Stiefvater.

Seria wychwalana wszędzie dookoła mnie, a że kocham takie klimaty książek musiałam ją kupić. Popełniłam zakup pierwszej części, po czym pomyślałam:

                                                               " -Ale jak to tylko pierwsza część??
                                            -A jak mi się spodoba i będę umierać opłakując, że nie mam kontynuacji??" 

I tak oto cała seria zwarta i gotowa czeka.
3. John Flanagan i pierwsze sześć części serii "Zwiadowcy".

Miałam tą serię na oku już od dłuższego czasu, a gdy zobaczyłam jak Patrycja --> @nastepnastrona wychwala je na bookstagramie ostatecznie zakupiłam pierwsze 6 części ;) Aktualnie czekam aż "hajs się będzie zgadzał" aby dokupić całość i przepaść :D


 4. Rick Riordan - "Percy Jackson i Bogowie olimpijscy" 

Tę serie mam u siebie bardzo bardzo długo i pamiętam, że kupiłam ją na jakiejś fajnej promocji. I nie chodzi tu o to, że się nie polubiliśmy, tylko czytałam bodajże 3 pierwsze części z biblioteki, a później już nie mogłam dostać kolejnych ( wiecie jak to bywa z bibliotekami) więc kupiłam sobie swoje, ale póki co zwyczajnie nie mam na nie ochoty w tej chwili :D



5. I nadszedł czas na moje cudowne, wspaniałe perełki, w których wydaniu jestem zakochana po same uszy, a mowa tu o serii "Dziedzictwo"- Christopher Paolini


 Przeczytałam tylko dwie pierwsze części po czym Pani z biblioteki poinformowała mnie, że kolejnych nie ma ;/ A ja byłam już tak bardzo zakochana. Jednak na tamtorocznych wakacjach szczęście się do mnie uśmiechnęło, ponieważ znalazłam dwie części w twardej oprawie z obwolutą w Intermarche za całe 9,99 :D Od tamtej pory szukałam wszędzie w internetach kolejnych części i niedawno udało mi się skompletować całość ;) Jestem zachwycona tym wydaniem i wiem, że wkrótce się za nie zabiorę. 


Tak prezentuje się mój cały "seriowy stos Hańby". A może wy coś z tego już czytaliście i podzielicie się wrażeniami?
Jeśli spodoba Wam się ten post, i chcielibyście więcej innych postów niż recenzje, dajcie znać w komentarzu, będę bardzo wdzięczna;) 

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam wrażenie, że to nie moje klimaty :)

    Post super. Jak dla mnie więcej takich może być, nie pogardzę! Zresztą sama mam przygotowaną listę postów-nierecenzji, które chcę publikować. Stosu Hańby w planach nie mam, ale jak się nie obrazisz to kiedyś ukradnę Ci ten pomysł :D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tyllko szóstkę wron. Urzekła mnie. Bardzo lubię tę serię i mam nadzieję, że niedługo trafi w moje ręce Królestwo Kanciarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam dużo pozytywnych opinii i już się nie mogę doczekać aż się za nią zabiorę ;)

      Usuń
  3. Nie miałam do czynienia z tymi książkami, ale myślę, że zapiszę tytuły by móc je w wolnej chwili przeczytać.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Szóstkę Wron" i "Królestwo Kanciarzy" i mogę polecić, ale z trylogią Grisza jeszcze się nie zapoznałam , na moim stosiku wstydu ;) też czekają czasem całe serie - dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak mam :D

    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II