VI Czytelnicze Podsumowanie Luty 2018

 

Dzień dobry,

ten miesiąc był taki krótki, że zleciał mi w oka mgnieniu.

Jeśli chodzi o książki to jestem zadowolona z tego co przeczytałam i bez zbędnego owijania w bawełnę, zapraszam na podsumowanie.

Przeczytane:

 

1. Ewelina Trojanowska - Sand 
Gatunek: literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron: 292
W pigułce: czytelny przekaz, oryginalna fabuła, zagwostki

2.Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"
Gatunek: fantastyka, literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo MAG
Ilość stron:608
W pigułce: intrygujący świat, dopracowani bohaterowie, akcja, nieprzewidywalność

3.Kelly Oram - "Cinder i Ella"
Gatunek:  literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Ilość stron: 344
W pigułce: krzywda i prześladowanie, nowe życie, przesłanie
Recenzja 

4. ^przedpremierowo^Tim Peak - "Zapytaj astronautę. Wszystko co powinieneś wiedzieć o podróżach i życiu w kosmosie"
Gatunek:  literatura faktu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Ilość stron: 257
W pigułce: oryginalna forma przekazu, interesujące fakty, zrozumiały język, oprawa graficzna
Recenzja 

5. John Flanagan - "Zwiadowcy, tom1, Ruiny Gorlanu"
Gatunek:  fantastyka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Jaguar
Ilość stron: 320
W pigułce: wprowadzenie do nowego świata, poznanie historii świata, mała akcja

6. ^reread^ J.K.Rowling - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
Gatunek:  literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Media Rodzina
Ilość stron: 328
W pigułce:powrót do świata, magiczny świat, wspaniali bohaterowie, intrygująca fabuła



I to wszystko jeśli chodzi o L U T Y, 
zaczęłam też czytać drugi tom Zwiadowców, 
ale dotarłam do połowy. 
Przeczytałam: 6 książek ,
łączna ilość stron: 2149, około 76 stron dziennie.
ilość ebooków: 0/6
polskie książki: 1/6
najczęstszy gatunek: literatura młodzieżowa

Najlepsza książka tego miesiąca:
"Królestwo Kanciarzy"   

Najsłabsza ( nie najgorsza ) książka tego miesiąca:
"Zwiadowcy, tom1- Ruiny Gorlanu"         


Podsumowanie bloga:

Na blogu pojawiło się 9 postów + napisane/ zaplanowane (11): 6 recenzji, 1 podsumowanie z poprzedniego miesiąca  i obecnego + 3 luźne posty.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu : 1765wzrost,
Łączna liczba wyświetleń bloga: 6365wzrost,
Liczba obserwatorów: 93wzrost
Najbardziej popularny post: #46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

W tym miesiącu to wszystko, dziękuje, że ze mną jesteście i za waszą aktywność, która mnie motywuje do działania, buziaki ;*


Komentarze

  1. Dzięki za wizytę. Widzę, ze czytasz fantastykę, zatwm jeśli chciałabyś zacząć przygodę z Olgą Tokarczuk, to polecam Annę Inn w grobowcach świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie miesiąc był zbyt krótki!Możnaby rzec ,że mogłoby się więcej.POdziwiam Cię za tą skrupulatność i sumienność.Mi czasem naprawdę tego brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plusem jest, że coraz bliżej wiosna <3 Dziękuje, ja po prostu to lubię ;)

      Usuń
  3. Z tej listy przeczytałam tylko Królestwo Kanciarzy, u mnie luty bardzo ubogo, ale na szczęście nowy miesiąc, nowe możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 książek to całkiem niezły wynik :) Z tej listy czytałam tylko Harrego Pottera i to bardzo dawno temu, ale mam ogromną ochotę przeczytać Tim Peake, bo lubię literaturę faktu a ta pozycja wydaje się być bardzo interesująca :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z niego zadowolona ;) Polecam gorąco, wydanie jest obłędne ;)

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale niedługo zabieram się w końcu za ''Harry'ego Pottera''. :D Zaczytanego i udanego marca życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego marca. Z przedstawionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Królestwo kanciarzy", które było rewelacyjne oraz Harry'ego Pottera, który skradł moje serducho. Pozostałe książki jeszcze przede mną.
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wyni, zwłaszcza w wyniku najkrótszego miesiąca w roku ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, ale to już pisałam nie raz ;)
    Super wynik! Zaczytanego marca życzę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik <3 u mnie 4 przeczytane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry Potter jest genialny :) no i super Tobie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy teraz mówią o tym "Sand" a mnie jakoś średnio przyciąga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przyciąga to odpuść i czytaj to na co masz najbardziej ochotę ;)

      Usuń
  12. Bardzo podobał mi się post o HP, sama jestem wielką fanką :-) Pozdrawiam i życzę zaczytanego marca

    ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik! Miałam kiedyś przeczytać "Szóstka Wron" i niestety z tego zrezygnowałam, ale skoro drugi tom jest u ciebie najlepszą książką przeczytaną w lutym, to chyba znowu wezmę to pod uwagę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku, bardzo fajne zdjęcia swoją drogą :) Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ilości przeczytanych książek! Brawo :) Przede mną "Królestwo kanciarzy", która już czeka na półce i nie mogę się doczekać, kiedy się za nią zabiorę. Życzę, aby marzec również był dla Ciebie zaczytany. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem akurat po lekturze Elli i Cindera i ojej, ale mnie to zniszczyło

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wynik! Ja niestety nie znam żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę tu wiele tytułow tytułów których jeszcze nie miałam okazji przeczytać ale niebawem postaram się to nadrobić.Pozdrawiam
    zaczytanaodrana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic z powyższych książek mnie nie interesuje... ale gratuluję wyniku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyniku! Widzę, że czytałaś dużo dobrych książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Muszę przyznać, że ten miesiąc pod względem dobrych książek był udany ;)

      Usuń
  21. Gratulacje! Czytałam tylko "Cinder i Ella" i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi luty uciekł bardzo żeby nie powiedzieć że za szybko XD wyników gratuluję no u mnie to 2 książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      I również gratuluje, nie zawsze ma się czas na czytanie ;)

      Usuń
  23. Ale ładnie i większość też chcę przeczytać... Tylko tak u mnie ostatnio źle, że nie daję rady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę aby wszystko Ci się ułożyło i znalazł się czas na przyjemności kochana ;*

      Usuń
  24. Książka "Sand" wywarła na mnie naprawdę ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super statystyki. I sporo książek! :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyników!
    Aż się ucieszyłam gdy zobaczyłam wzmiankę o HP

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II