IV Czytelnicze Podsumowanie Grudzień 2017



Dzień Dobry ;)

Jak zwykle u mnie bywa, podsumowanie poprzedniego miesiąca wpada na bloga już grubo w kolejnym, ale powiem Wam, że był to dla mnie bardzo owocny czas w czytanie i jestem z niego zadowolona.

Zapraszam :)

Przeczytane:

1. Stephen King - "Bazar złych snów" 

Gatunek: horror ??
Wydawnictwo: Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Ilość stron: 672
Moje wrażenia w pigułce : rozczarowanie / za mała treść / forma nie dla mnie


2. Magdalena Pioruńska - "Twierdza Kimerydu"

Gatunek: fantastyka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron: 443
Moje wrażenia w pigułce : zaskoczenie / wspaniały świat / zachwyt / czekam na kontynuacje


3.Wanda Szymanowska - "Lardżelka"

Gatunek: literatura współczesna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie Białe Pióro
Ilość stron:  126
Moje wrażenia w pigułce : humor/ pouczająca / wciągająca


4. James Frey i  Nils Johnson-Shelton - "Endgame Wezwanie"

Gatunek: fantastyka, SF
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Ilość stron:  512
Moje wrażenia w pigułce : intrygująca / ciekawa / brutalna


5. James Frey i  Nils Johnson-Shelton - "Endgame Klucz Niebios"

Gatunek: fantastyka, SF
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Ilość stron:  512
Moje wrażenia w pigułce : kontynuacja serii /  dobra kontynuacja / bliższe poznanie bohaterów


6. Stephen King, Richard Chizmar - " Pudełko z guzikami Gwendy"
 
Gatunek: fantastyka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Albatros
Ilość stron:  176
Moje wrażenia w pigułce : intrygująca / oryginalna fabuła/ słabe zakończenie/ za krótka



7. Ewelina Kościelniak - "Nowe życie"
Gatunek: Literatura obyczajowa / romans
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron:  290
Moje wrażenia w pigułce : na jeden wieczór / bez szału / do zapomnienia


8. Michał Biarda - "Królik w Lunaparku" 

Gatunek: Literatura obyczajowa i romans / dla mnie wpływa na psychikę + zagadka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron:  318
Moje wrażenia w pigułce : totalne zaskoczenie / nieprzewidywalna / oryginalna



Podsumowując jak widzicie przeczytałam 8 książek,
łączna ilość stron : 3049
ilość e-book'ów : 3/8
polskie książki: 4/8
najczęstszy gatunek: fantastyka ( żadne zdziwienie :D )


Największe zaskoczenie ( pozytywne ):
"Twierdza Kimerydu "

Największe rozczarowanie:
"Bazar złych snów"  


Podsumowanie bloga: 

Na blogu pojawiło się 7 postów + 2 napisane/ zaplanowane (9) : 8 recenzji, 1 podsumowanie z poprzedniego miesiąca

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 746 spadek
Łączna liczba wyświetleń bloga: 3430 wzrost
Liczba obserwatorów: 77 bez zmian


Kochani nie będę robić podsumowania roku 2017, ponieważ bloga prowadzę od Maja i nie widzę celu robienia takiego podsumowania w sumie półrocza.
Dodam tylko, że udało mi się przeczytać 42 książki, z czego jestem zadowolona.
Jedne były lepsze inne gorsze, ale wszystkie wybrałam sobie sama i doczytałam do końca ;)
Życzę sobie oraz Wam, żeby rok 2018 był jeszcze lepszy.

Dziękuje za każde wejście, każdy komentarz ;) 
 

Komentarze

  1. Niezły wynik miałaś w grudniu, jeszcze lepszego życzę w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik. Mój grudzień był tak słaby, że nawet pominąłem podsumowanie i zamiast tego zrobiłem takie z całego roku.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu po raz pierwszy, ale zostaję na dłużej!
    Gratuluję wyniku przeczytanych książek w 2017 r. i życzę samych wspaniałych pozycji w obecnym roku.
    Z książek, które czytałaś w grudniu kojarzę "Bazar złych snów", którego jednak jeszcze nie czytałam i raczej nie będę oraz "Endgame" i "Klucz niebios", które mam w planach ♥
    Pozdrawiam! :*

    http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak dobrego wyniku. Mnie też Królik w lunaparku totalnie zaskoczył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Planujesz przeczytać trzecią część Endgame? Jeśli tak, na pewno będziesz zaskoczona :-) a wynik świetny, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje, mam już nawet wersje elektroniczną, ale słyszałam, że jest słabsza i tak trochę odkładam ją :D
      Dziękuje ;)

      Usuń
  6. Piękny wynik :)
    Nie czytałam jeszcze nic Kinga - boję się tego co tak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wyniku :-) nie czytałam nic z powyższych, ale może kiedyś 😊 zostaję na dłużej :-)
    Zapraszam też do mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły wynik! Oby styczeń był jeszcze lepszy.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wyniku! :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wynik jak na jeden miesiąc. Sama miałam brać się kiedyś za "Endgame", ale do tej pory się nie złożyło i zastanawiam się, czy kiedyś w końcu uda mi się po tę książkę sięgnąć, czy tak jak masa innych pozostanie jedynie w ciągłym planie xD
    Pozdrawiam C:
    https://lordowaforteca.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Ja sięgnęłam tylko dlatego, że znalazłam e-booki na CzytamPierwszy i miałam punkty do wykorzystania :D

      Usuń
  11. Świetny wyniki. Muszę w końcu przeczytać "Twierdzę Kimerydu"!

    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik! Z tej listy planuję 2 pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik! :) 8 książek w miesiącu, a ja ostatnio na 3 nie mam czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wynik, znalazłam kilka pozycji, które chciałabym poznać:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem mega zainteresowana Twierdzą, ale słyszałam mieszane opinie na jej temat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jak przy większości jednym się podoba, a innym nie ;)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy wynik! Trzymam kciuki za lepsze :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II