Zapowiedź - Vera Buck - "Runa" + TRAILER

Autor: Vera Buck
Tytuł: "Runa"
Tytuł oryginału: "Runa"
Tłumaczenie: Emilia Skowrońska 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Initium
Ilość stron: 592
Gatunek: thriller psychologiczny

Dziś chciałabym Wam lekko zarysować książkę od Wydawnictwa Initium, która swoją premierę będzie miała 3 września i której ja nie mogę się doczekać.


Opis:

Paryż, rok 1884.

Doktor Charcot na oddziale neurologicznym kliniki Salpetriere przeprowadza eksperymenty na histeryczkach.

Jego pokazy hipnozy ściągają widzów z całej Europy, znany neurolog niczym magik sprawia, że pacjentki tańczą przed zgromadzoną publicznością. Któregoś dnia na oddział trafia Runa, mała dziewczynka, która opiera się wszelkim metodom terapeutycznym. Jori Hell, szwajcarski student medycyny, widzi w tym szansę na zdobycie upragnionego tytułu doktora i wysuwa śmiałą propozycję zabiegu, który do tej pory wydawał się nie do pomyślenia. Chce jako pierwszy lekarz w historii medycyny operacyjnie usunąć obłęd z mózgu pacjentki.
Nie wie jednak, że Runa zostawiła w mieście tajemnicze wiadomości, ściągając na siebie uwagę innych osób. Zna też najmroczniejszą tajemnicę Joriego...
(Opis wydawcy)

Nie wiem jak Wy, ale ja czuje się mocno zaintrygowana już po samym opisie. Oczywiście, możecie również ściągnąć sobie ze strony - Wydawnictwa Initium, darmowy, ale obszerny fragment historii, aby przekonać się czy książka trafi w Wasz gust.

A na deser mam dla Was mroczny trailer książki, który zapowiada klimat historii:



Co myślicie o danej historii na pierwszy rzut oka?
Bo ja nie mogę się doczekać, aż trafi ona w moje łapki, czuje niepokój i nie mogę się doczekać, aby poznać Runę.


Komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie. Uwielbiam takie klimaty :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Mega mnie zainteresowało!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się mrocznie. Ciekawa jestem, jaka operacje chciał ten doktor na niej przeprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już trochę zapowiedzi tej książki i coraz bardziej mnie ona kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już widziałem informacje o tej książce. I szczerze mówiąc to nie przepadam za tego typu produkcjami ale ta ma w sobie coś kuszącego. Zobaczymy może poznamy się z książką bliżej ale nic nie obiecuję.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To brzmi strasznie! Chyba chcę to przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku myślałam, że będzie to zwyczajna książka powiązana z medyczną sferą, a tutaj takie zaskoczenie. I to na plus! Będę miała ten tytuł na uwadze! ;)
    Pozdrawiam!
    DEMONICZNE KSIĄŻKI

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zastanawiam się, czy ta historia nie będzie dla mnie zbyt straszna :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi naprawdę ciekawie, chyba się rzucę i ją przeczytam po wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, totalnie moje klimaty! Zapisuje tytuł i czekam z niecierpliwością na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis bardzo intryguje :) Chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie �� czekam na premiere��

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zapowiedź, czekam na książkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. brzmi fajnie ;) może sie skusze ;)
    Pozdrawiam
    jeszczerozdzial

    OdpowiedzUsuń
  15. mam już tę książkę i niedługo się za nią zabieram...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II