V Czytelnicze Podsumowanie Styczeń 2018

Cześć!

Czy Wam też ten miesiąc tak leciał sobie powoli, nie ciągnął się niemiłosiernie, ale zleciał powolnie?
Bo mój dokładnie taki był.
Co u mnie wydarzyło się nowego ?
Napisałam kilka recenzji książek, które dostałam bezpośrednio od autorów, przeczytałam jedną książkę przedpremierowo i kupiłam kilka nowych pozycji :)

A już nie przeciągając dłużej zapraszam na podsumowanie.

Przeczytane :

1. Stephen King - "Joyland"

Gatunek: horror
Wydawnictwo: Wydawnictwo Prószyński i S-ka 
Ilość stron: 336
W pigułce: bez strachu / przyjemna / wciągająca 

2.Leigh Bardugo - "Szóstka Wron" 
 

Gatunek: fantastyka, literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo MAG
Ilość stron: 496
W pigułce: niesamowity świat / barwni bohaterowie / magiczne / zaskakujące


3.Agnieszka Chrzan - "Wariatka"

Gatunek: literatura współczesna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res
Ilość stron: 162
W pigułce: zaskoczenie / intrygujące tematy 


4.Michał Matuszak - "Bez wytchnienia"

Gatunek: literatura współczesna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Białe Pióro
Ilość stron: 321
W pigułce: poważne tematy / rzeczywistość / przemyślenia 


5. Aneta Jadowska - "Trup na plaży i inne sekrety rodzinne"

Gatunek: thriller / sensacja / kryminał
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Ilość stron: 304
W pigułce: humor/ przesympatyczni bohaterowie / mroczna zagadka i tajemnice

6. Kendare Blake - "Trzy mroczne korony, tom I"

Gatunek: literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron: 354
W pigułce: rozczarowanie / nijakość / papierowe postaci / zaskakujący koniec


I to by było na tyle  w tym miesiącu ( styczeń )
Przeczytałam : 6 książek,
łączna ilość stron : 1973, około 63 strony dziennie
ilość e-book'ów: 1/6
polskie książki: 3/6
najczęstszy gatunek: literatura młodzieżowa/współczesna


Najlepsza książka tego miesiąca: 
"Szóstka Wron"              

Najgorsza książka tego miesiąca*:
"Trzy mroczne korony"        

*Muszę zaznaczyć, że nie jest to najgorsza książka,
jaką przeczytałam, ale na tle książek przeczytanych
w tym miesiącu wypadła najgorzej.


Podsumowanie bloga:

Na blogu pojawiło się 8 postów + 2 napisane / zaplanowane (10):  8 recenzji, 1 podsumowanie z poprzedniego miesiąca i 1 TAG.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 1284 wzrost,
Łączna liczba wyświetleń bloga: 4809 wzrost,
Liczba obserwatorów: 85 wzrost

I z pierwszego miesiąca nowego roku to by już było wszystko ;)
Dziękuje Wam za każde jedne wejście na mojego bloga, za każdy jeden komentarz do postów i każdą obserwacje ;)

Pochwalcie się w komentarzach jak Wam minął ten miesiąc i co przeczytaliście ciekawego ;)

Komentarze

  1. Gratuluję wyników! :) Styczeń był dla mnie dobrym miesiącem, też trochę leniwym, ale mimo wszystko dobrym.;) Za mną w pierwszym miesiącu roku 12 przeczytanych książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i jaki cudowny wynik :) Oby ten miesiąc był jeszcze lepszy ;)

      Usuń
  2. Ładne wyniki, mi udało się przeczytać 8 książek, ale to głównie dzięki pięciu książką Agathy Christie. A jeśli chodzi o uciekanie miesiąca to pierwsza jego połowa leciała powoli natomiast druga ostro przyspieszyła ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik no i zachęciłeś mnie do sięgnięcia w końcu po jakąś książkę tej autorki ;)

      Usuń
  3. Gratuluję tak ładnych wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Oby tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik! Mi styczeń minął właśnie jakoś bardzo szybko, sama nie wiem kiedy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Ja "Szóstkę wron" mam jeszcze przed sobą, ale na pewno przeczytam, co do "Trzech mrocznych koron" zdecydowanie się zgadzam, nie spełniła moich oczekiwań, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich również zostaje nam czekać na kolejną część z nadzieją, że może będzie lepiej ;)

      Usuń
  7. Mój styczeń zleciał szybko. Poświęcony dzieciom i ich zdrowiu ;) Samo życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,dokładnie jak napisałaś, samo życie ;) Życzę więc zdrówka ;)

      Usuń
  8. Bardzo dobry wynik, ja "Szóstkę wron" czytałam rok temu i też mi się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku! Przeczytałam tyle samo książek! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam "Szóstkę wron" i w ogóle wszystko czego dotyka się Leigh Bardugo <3 "Trzy mroczne korony" jeszcze przede mną... strasznie się podjarałam tą całą akcją Moondrive a teraz widzę że książka zbiera praktycznie same negatywne recenzje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cenie sobie twórczość Leigh Bardugo i czytam właśnie "Królestwo Kanciarzy" :D A co do akcji, miałam tak samo, uwielbiam akcje moondrive i dlatego tak chciałam przeczytać tę książkę, a wyszło jak wyszło.

      Usuń
  11. Gratuluję wyników! *.*
    Z przeczytanych książek znam tylko dwie książki, które miałam okazję czytać całkiem niedawno.
    Pozostałych nie kojarzę, ale niektóre mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Tobie poszło :) mam Trzy Mroczne Korony ale jeszcze brak czasu bym mogła się za nią zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny wynik ;) ja w styczniu zdołałam przeczytać tylko dwie książki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Też mam czasem takie miesiące, nie ma co się przejmować ;)

      Usuń
  14. Gratuluję ! :) Teraz czas zabrać się za "Królestwo Kanciarzy" mi podobało się bardziej niż Wrony, ech aż boję się zabrać, za 3 mroczne korony :(
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niedawno skończyłam i Boże co tam się działo :oo :D
      A co do koron, może Ci się spodobają ;)

      Usuń
  15. Ciekawe podsumowanie i lektury godne uwagi :) Jestem ciekawa Trupa Jadowskiej. Uwielbiam ją za Dorę Wilk i jestem ciekawa czy inni bohaterowie również mnie do siebie przekonają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei jestem ciekawa wcześniejszych książek i mam je już w planach ;)

      Usuń
  16. Ładny wynik. U mnie styczeń tylko 3 książki. Poprawie się w lutym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Nie ważny wynik, najważniejsze abyś była zadowolona z książek, które przeczytałaś. Nie mniej jednak, życzę abyś osiągnęła wynik, który Cię zadowoli ;)

      Usuń
  17. Niestety ja w styczniu nie miałam czasu na czytanie, gdyż mój wolny czas zajmowała nuka do sesji. Czytałam jedynie "Szóstkę" to świetna książka. W planach mam książkę Jadowskiej, gdyż ten tytuł strasznie intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że sesja poszła po Twojej myśli i teraz możesz poczytać :D

      Usuń
  18. Gratuluję wyniku, a także życzę zaczytanych przyszłych miesięcy. Ja przez pierwszy kwartał zawsze mam blokadę i marnie u mnie z podsumowaniami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II