#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II


Jako, że ostatnio nie za bardzo chciało mi się sięgać po jakieś nowe pozycje, postanowiłam wrócić do serii HP i wziąć się za czytanie drugiej części czyli "Komnaty Tajemnic".
W związku z tym nadszedł czas na kolejny post z serii na moim blogu, czyli chwila wytchnienia z Harrym Potterem.
Tak jak w pierwszym takim poście, który możecie zobaczyć - T U T A J - nie będzie recenzji, ale za to dużo zdjęć i cytatów, które wyłapałam na nowo.
Tak więc do dzieła, miłej lektury.

Autor: Joanne Kathleen Rowling
Tytuł: "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
Tytuł oryginału: "Harry Potter and the Chamber of Secrets"
Tłumaczenie: Andrzej Polkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Media Rodzina
Ilość stron: 355
Gatunek: literatura młodzieżowa

"Słyszenie głosów, których nikt nie słyszy, nie jest dobrą oznaką, nawet w świecie czarodziejów."



"To był brzask nowego dnia, sir, a Harry Potter jaśniał jak latarnia nadziei dla tych z nas, którzy już myśleli, że epoka ciemności nigdy się nie zakończy..."



"Przez większość swojego życia jest naprawdę pięknym ptakiem, ma wspaniałe, czerwono-złote upierzenie. To fascynujące stworzenia. Mogą przenosić największe ciężary, ich łzy mają uzdrawiającą moc i są bardzo wiernymi towarzyszami."



" - Jednak przekonacie się - powiedział Dumbledore bardzo powoli i bardzo wyraźnie, żeby dotarło do nich każde jego słowo - że naprawdę opuszczę szkołę tylko wtedy, kiedy już nikt w całym Hogwarcie nie pozostanie mi wierny. Przekonacie się również, że ci, którzy o pomoc poproszą, zawsze ją otrzymają."



" - Nie wstydzę się przyznać, Harry, że zawsze potrafiłem oczarować ludzi, którzy mi byli potrzebni."


" - Voldemort - powiedział cicho Riddle - jest moją przeszłością, teraźniejszością i przyszłością, Harry Potterze..."



" Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności."




Jeśli czytają to osoby, które znają tę serię i chętnie do niej wracają, dajcie znać co Wy w tej części lubicie najbardziej? 
Na koniec kilka zdjęć z pleneru. 





Komentarze

  1. Ja uwielbiam uniwersum Harrego Pottera to co działo się w czasie jego życia i długo przed tym. Uwielbiam magię, która w naturalny sposób łączy się z naszym światem. To jak zamienia szarą rzeczywistość w coś, czego opisać się po prostu nie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to napisałaś. Mam wrażenie, że nigdy z tego nie wyrosnę ;P

      Usuń
  2. Harry, ach pamiętam jak zgarnąłem pierwszy tom w jakimś tam konkursie Coca-Coli, później dokupiłem kolejne tomy i od czwartego czytałem je już w pierwszych tygodniach po premierach. No, z ostatnim tomem było inaczej ale mówiłem już o tym kilka razy na blogu ;)

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria, od której rozpoczęłam swoją przygodę z czytaniem :) Ta bluza jest mega! Chciałam ją kupić, ale nie mieli mojego rozmiaru więc zdecydowałam się na koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak samo, to Harry wprowadził mnie w świat książek :D A ja jak byłam to były tylko bluzy :D

      Usuń
  4. Harry Potter wiecznie żywy :-) oglądałam wszystkie części, a książki czytałam od 4 części :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty <3 Też kocham HP <3 Czasem jak mam doła, czytam od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadziwiające, seria, która mnie do siebie nie przekonała, a jednak potrafiła zachęcić do czytania tak wiele osób. I to są cudowne barwy literatury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest piękne, że każdy ma inny gust i każdy znajdzie idealną książkę dla siebie ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, przepiękny świat literatury, dla każdego, w różnym wieku, z różnym bagażem doświadczeń życiowych. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Harrego Pottera, nie wiem czy kiedykolwiek z niego wyrosnę :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mojego brata to ulubiona seria, a ja jej nie czytałam i jakoś mnie szczególnie do tego nie ciągnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to nowe wydanie Harry'ego. A wstydy się przyznać, ale nigdy nie przeczytałam całej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM <3 Mugole nigdy nie zrozumieją tej miłości :) Widzę, że też kolekcjonujesz gadżety i ubrania :D ostrzegam- z tego się nigdy nie wyrasta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam chyba wszystkie części HP!

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej części lubię historię o komnacie tajemnic i wszystko, co z nią związane.
    I postać małej, zakochanej Ginny

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam całego HP, ale świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy da się nie lubić Harrego?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

V Czytelnicze Podsumowanie Styczeń 2018

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

II. Czytelnicze podsumowanie Października 2017