II. Czytelnicze podsumowanie Października 2017

Cześć i czołem czytelnicy!

Wiem, że robię to dosyć rzadko, ale naszła mnie taka ochota, więc oto przed Wami podsumowanie miesiąca, którym jest PAŹDZIERNIK.

 Przeczytane: 

1. Stephen King "To"
Gatunek: Horror
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron 1104
Moje ocena: bardzo na plus/ zapamiętam/ wrócę
R e c e n z j a


2.Alicja Górska - "365 dni. Zobaczymy się znów"
 
Gatunek: Literatura współczesna
Wydawnictwo: Novae Res
Ilość stron: 194
Moja Ocena: na plus/ zaskoczenie
R e c e n z j a


3. Kresley Cole - "Cesarzowa Kart"
Gatunek: literatura młodzieżowa, fantastyka
Wydawnictwo: otwarte, moondrive
Ilość stron: 424
Moja Ocena: bardzo na plus/ zaskoczenie/ zapamiętam/ czekam na kontynuacje


4. Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka - "Klątwa Przeznaczenia"
Gatunek: fantastyka dla starszych
Wydawnictwo: Novae Res
Ilość stron: 810
Moja Ocena: bardzo na plus/ zaskoczenie/ zachwyt/ poruszona wyobraźnia/ czekam na kontynuacje/ wzbudza wiele emocji
R e c e n z j a


5. Leigh Bardugo - "Cień i kość"
Gatunek: fantastyka
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Ilość stron: 378
Moja Ocena: na plus/ wprowadzenie w nowy świat/ ciekawa
R e c e n z j a 



Jak można zauważyć, w tym miesiącu udało mi się przeczytać same dobre - według mnie -  książki.
Z tych, które przeczytałam,  najwięcej emocji wywołały:
 "Klątwa Przeznaczenia" oraz "Cesarzowa Kart".
5 przeczytanych książek, co daje w sumie 2910 stron.
Na Blogu pojawiło się pięć postów, w tym cztery recenzję i jeden luźny post ;)

Dziękuje za każdy jeden komentarz oraz każde jedno wejście i obserwacje ;)
Do następnego podsumowania :) 



Komentarze

  1. Jak lubię Kinga, tak "To" będzie jedyną jego nieprzeczytaną książką na mojej liście, bo boję się klaunów...

    Pozdrawiam,
    Ania, ksiazkoholiczka22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dużo Ci się udało przeczytać, szczególnie patrząc na to, ile to stron :D Gratuluję :> Sama planuję przeczytać "To", ale jak patrzę jaki to grubas, to trochę zapał opada xD
    Pozdrawiam C:
    https://lordowaforteca.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      też się troszkę obawiałam, ale jak już Cię wciągnie to idzie szybko ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam tej książki, ale ja mam taką straszną fobię. Tak bardzo boję się klaunów, że nie wiem czy dam radę ją przeczytać.
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować, ale jeśli strach jest tak duży to może sięgaj po inne ;)

      Usuń
  4. Czekam na swoją "Klątwę...", ale "To" się trochę obawiam, zwłaszcza objętości, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie się przekonam co sądzisz o "Klątwie" jak już będziesz po ;)

      Usuń
  5. Niezły październik, jeszcze lepszego listopada czytelniczego życzę! Świetny pomysł na zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i czytałam jedynie "To". Bardzo spodobały mi się zdjęcia, którymi opatrzyłaś post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wynik, oby był jeszcze lepszy za miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęśliwego miesiąca samych dobrych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz bardzo fajne zdjęcia :) Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam niestety, ale niektóre mnie kuszą od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają ;) Zachęcam więc do sięgnięcia ;)

      Usuń
  10. Moja " Klątwa przeznaczenia" już do mnie jedzie. Nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę. " 365 dni..." czytałam i bardzo mi się podobało. Świetny wynik. Ja sama przeczytałam sześć książek i jestem z siebie zadowolona.
    https://zakatek-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, więc na Twoją opinie na jej temat ;)
      Piękny wynik kochana, gratuluje ;)

      Usuń
  11. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego listopada! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe czytałam niczego i nie planuję : ) gratuluję wyników

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik! :) Poza tym ciekawy pomysł na zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę przeczytać "To", bo film mi się bardzo podobał, ale póki co przeraża mnie ta cegła. No i niedawno skończyłam drugi tom Mrocznej Wieży i chwilowo mam dość Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar zabrać się za trylogię Grisza w tym miesiącu więc dobrze wiedzieć, że oceniasz na plus :) Gratuluję wyniku i życzę samych dobrych książek w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie kolejnych części i powiem, że jest jeszcze lepiej ;)
      Dziękuje i wzajemnie ;)

      Usuń
  16. Ooo, jest i "Klątwa przeznaczenia" - ja także byłam bardzo mile zaskoczona.. Do dziś wspominam emocje, które towarzyszyły mi podczas czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne osiągnięcia, gratuluję. (Przypadkiem napisałam do Ciebie wiadomość, przepraszam xd)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe książki w tym miesiącu, Klątwa to życie *-*
    Zaczytanego listopada :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać kolejnej części :D
      Wzajemnie ;)

      Usuń
  19. Moja wspaniała Klątwa przeznaczenia <3 Najlepsza książka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Niektórych tytułów nie kojarzę ale będę musiała się z nimi zapoznać. :D

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam nad cesarzową kart, ale boje się, że to będzie za bardzo młodzieżowe jak dla mnie :) wygląda genialnie. Co do podsumowania, sporo książek :) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wynik, tym bardziej, że "To" oraz "Klątwa przeznaczenia" to niezłe cegiełki :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II