III Czytelnicze Podsumowanie Listopad 2017

Dzień Dobry,
ten miesiąc minął mi tak szybko, że nawet się nie zorientowałam, a z 1-ego  Listopada przeskoczyłam na 1-ego Grudnia i nadszedł czas na podsumowanie miesiąca.

- Czy jestem zadowolona?
Nie za bardzo, wynik spadł w porównaniu do poprzedniego miesiąca, a wszystko przez aurę listopadową, która mnie osobiście dobija i brak czasu, ale przejdźmy już do sedna.

Przeczytane:

1. Alex Marwood - " Zabójca z sąsiedztwa"
Gatunek: thriller/ sensacja / kryminał
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron: 378
Moje ocena: rozczarowanie / nuda / przewidywalność


2. Leig Bardugo - seria Grisza, Tom II, "Szturm i Grom"
Gatunek: fantastka
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Ilość stron: 464
Moje ocena: świetnie wykreowany świat / zaskoczenia / nieprzewidywalność / akcja

3. Leigh Bardugo, seria Grisza, Tom III, "Ruina i Revolta"
Gatunek: fantastka
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Ilość stron: 448
Moje ocena: zaskoczenie / nieprzewidywalność / akcja / zakończenie serii

4. Wana Szymanowska - "Zaina "
Gatunek: opowieść dla młodszych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie Białe Pióro
Ilość stron: 50
Moje ocena: miłe zaskoczenia / poważne tematy / przemyślenia / pouczająca 





Książka, która mnie najbardziej zaskoczyła :
"Zaina"

Książka, która mnie rozczarowała:
" Zabójca z sąsiedztwa"

Jedna z lepszych serii fantasy :
" Grisza" 

4 przeczytane książki co daje w sumie 1340 stron.

Na blogu pojawiło się 7 postów: 5 recenzji, 1 podsumowanie poprzedniego miesiąca, 1 luźny post. 

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu: 936
Łączna liczba wyświetleń bloga: 2605
Liczba obserwatorów: 77

Dziękuje za każdą jedną waszą obecność na moim blogu ;) 

Komentarze

  1. Szkoda, że książka ''Zabójca z sąsiedztwa'' Cię rozczarowała. Mam ją w planach i trochę się teraz jej obawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej się samemu przekonać może akurat przypadnie Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. Nie czytała przeczytanych przez Ciebie książek.
    Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników <3 I życzę ci by grudzień był jeszcze lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łady wynik. Gratulację.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest tak źle. U mnie podobnie. To wszystko wina listopada ;) no ale może grudzień będzie lepszy, chociaż wąpie. Wiadomo.. święta.. prezenty trzeba kupić.. i tak zaraz minie grudzien :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być lepszy bo między Świętami a sylwestrem będę mieć wolne to może akurat więcej poczytam :D

      Usuń
  6. Super wynik, każda książka to mały sukces :)


    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ilość, a jakość i recenzje były naprawdę interesujące, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest taki zły ten wynik, co byś powiedziała jak np. nie przeczytałabyś ani jednej książki? Uwielbiam Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ciężko mi to sobie wyobrazić :D Dziękuje <3

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku. Życzę zaczytanego miesiąca.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Grisza jest FANTASTYCZNA, uwielbiam Leigh Bardugo :) Gorrrąco polecam Ci "Język cierni" który niedawno wyszedł, z opowiadaniami ze świata Griszy i Szóstki wron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przeczytam, ale wcześniej jeszcze sięgnę po "Szóstkę Wron" ;)

      Usuń
  11. Każda przeczytana książka to mały sukces. Mi też listopad minął bardzo, bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ilość, a jakość się liczy :) same ciekawe pozycje przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Tak czy siak bardzo dobry wynik! :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy wynik jest dobry :) W tym miesiącu zabieram się za Griszów i już nie mogę się doczekać :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu przeczytać Trylogię Grisza :D I gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w listopadzie przeczytałam naprawdę mało, w grudniu niestety tak samo :( Ale myślę że w styczniu to nadrobię, bo będę miała ferie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#46 Leigh Bardugo - "Królestwo Kanciarzy"

#40 Leigh Bardugo - "Szóstka Wron"

#60 mieszkajaca_rzuca_literami6 - Chwila zapomnienia z Harrym Potterem część II